رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

۴۳۰۰ بهورز و ۶۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت جذب شدند

  • کد خبر: ۲۰۵۴۲۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
۴۳۰۰ بهورز و ۶۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت جذب شدند
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت جذب چهار هزار و ۳۰۰ بهورز و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی اخیر وزارت بهداشت را نشان از توجه ویژه به حوزه بهداشت دانست.

به گزارش شهرآرانیوز بهروز رحیمی در اجلاس مشترک معاونین بهداشت که در سالن شهید یاسینی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، توجه به حوزه بهداشت را از مهمترین دغدغه‌های دولت مردمی و وزارت بهداشت در این دوره مطرح کرد و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های اجراشده در حوزه بهداشت، همواره موجب ارتقای سلامت جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش تمامی حوزه‌های وزارت بهداشت در نهایت برای سلامت مردم است، افزود: اجرای ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی و تکمیل و بهره‌برداری دو هزار مورد آن، موفقیتی چشمگیر در عرصه بهداشت کشور و در مسیر تقویت نظام شبکه بهداشت کشور بوده و نقش‌آفرینی حوزه بهداشت از مراقبت‌های اولیه مادر و کودک گرفته تا حماسه واکسیناسیون کرونا، نشان از اهمیت آن دارد.

رحیمی حوزه بهداشت را پرچم‌دار نظام سلامت عنوان کرد و افزود: حوزه بهداشت همانند سخت‌افزاری برای اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری نظام سلامت است. از سوی دیگر تبیین جایگاه و موفقیت‌های نظام بهداشتی کشور در رسانه‌ها ضروری است.

معاون وزیر بهداشت جذب چهار هزار و ۳۰۰ بهورز و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی اخیر وزارت بهداشت را نشان از توجه ویژه به حوزه بهداشت دانست و گفت: نظام‌مند بودن برنامه‌ها از ویژگی‌های اصلی وزارت بهداشت است و اصلاح الگوی مصرف در نظام سلامت نیازمند اصلاح فرایند‌ها و تجمیع منابع است.

وی از برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع به عنوان یک اولویت مهم برای وزارت بهداشت در دوره کنونی یاد و عنوان کرد: معتقدیم نظام سلامت با حوزه بهداشت شأنیت می‌یابد. کار تیمی، نشان از بهره‌گیری از خرد جمعی و مدیریت نوین در سازمان دارد و اعتماد نشان از باور و شناخت در کار تیمی است. همچنین شجاعت مؤلفه اصلی شفافیت است؛ حضور مدیران نظام سلامت در میدان و بررسی انبار‌ها و منابع از نزدیک نیز می‌تواند در استفاده بهینه از منابع موجود موثر باشد.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->